Ik heb een hele fijne behandeling gehad! Alles werdt verteld en met veel liefde op mijn vragen geantwoord. Dus al met al een top behandeling gehad. Raad het iedereen aan!!!
Facials / Gezichtsbehandelingen
tatum•10 maanden geleden
Geverifieerde review
De nieuwe salon is echt prachtig geworden! Romina is altijd vriendelijk, werkt snel en mijn nagels altijd mooi. Vaak krijg ik complimenten van andere als ik weer geweest ben. :-)
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Lisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige resultaat , zeer tevreden met het eindresultaat !
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Cynthia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top mooi gezet, professioneel en heel vriendelijk
Behandeling door Mirella Romina•Henna brows
Cynthia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
In deze prachtige salon heb ik mijn nagels, voeten en wenkbrauwen laten doen. Het was een heerlijke verwenmiddag en Romina heeft het weer heel mooi gedaan. Blij mee!