Voor het eerst in de nieuwe salon geweest. Het is zo mooi geworden! Ben weer tevreden de deur uit gegaan
Behandeling door Mirella Romina•
PedicureToon alles…
Viola•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon, lieve dame en fijne behandeling!
Behandeling door Mirella Romina•Pedicure
Jen•11 maanden geleden
Geverifieerde review
De pas geopende salon ziet er zo ontzettend mooi uit en de behandeling was super, lekker kopje thee met heerlijk koekje erbij! Genoten en de behandeling is meer dan geslaagd!
Behandeling door Mirella Romina•Wenkbrauwen - threaden
Debby•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Arax Schoonheidssalon! De nieuwe salon is prachtig en straalt pure luxe uit. Mijn huid voelt superzacht en verzorgd. Echt een aanrader!
Behandeling door Mirella Romina•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rina•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe salon!
Altijd heel blij met de Biab behandeling, nagels zien er mooi en verzorgd uit.