Was voor mij de eerste keer bij Romina. Leuke vrouw en heel professioneel, fijne sfeer en een mooi resultaat, daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk. Volgende week meteen nagelbehandeling geboekt. Voor nu verwacht ik zeker te blijven gaan.
Behandeling door Mirella Romina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Simone•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Gezellig en goede service!
Kom zeker terug!
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
KvH•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Gezellig en goede service!
Kom zeker terug!
Wimperlifting
KvH•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden ! goeie salon
Behandeling door Mirella Romina•Micro Needling
Rana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring! Vriendelijke en professionele service, ontspannen sfeer, en uitstekende behandelingen. Ik voelde me helemaal verwend en verzorgd. Zeker een aanrader!