Super goede biab behandeling gehad bij romina. Romina is zeer gastvrij en ervaren.
Zou haar zeker aanraden.
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Petra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor het eerst geweest voor een biab behandeling, mijn nagels zien er super mooi en natuurlijk uit.
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
Elisah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zitten perfect na wimperlift
Wimperlifting
Fleur•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden bij Romina en Bodine, behandeling is enorm fijn
Wimperextensions
Rita•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas een slechte ervaring bij Romina.
Het afhalen van de gellak was pijnlijk. Na het zetten van de nieuwe gellak liet het snel los, mijn nagels zijn gebroken en ik werd ook niet hartelijk ontvangen. Helaas geen professionele salon.