Arax schoonheidssalon Reviews

Oostkade 54, Huizen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
974 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super goede biab behandeling gehad bij romina. Romina is zeer gastvrij en ervaren. Zou haar zeker aanraden.
Ik ben voor het eerst geweest voor een biab behandeling, mijn nagels zien er super mooi en natuurlijk uit.
Wimpers zitten perfect na wimperlift
Super tevreden bij Romina en Bodine, behandeling is enorm fijn
Helaas een slechte ervaring bij Romina. Het afhalen van de gellak was pijnlijk. Na het zetten van de nieuwe gellak liet het snel los, mijn nagels zijn gebroken en ik werd ook niet hartelijk ontvangen. Helaas geen professionele salon.
Toon reactie salon...
54
1
54
55
56
140
56