Voor het eerst bij deze salon wimperextensions laten doen ! Wauw wat doet Bodine haar werk goed zeg ! Ze is erg nauwkeurig kijkt het ook goed na voordat je de stoel verlaat! Ben heel erg blij met mijn wimpers! Zeker een aanrader.
Wimperextensions
Cindy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne behandeling en ook mooie wimpers gezet door Bodine
WimperextensionsToon alles…
Michelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Romina is de beste! Qua huidverzorging en ook met nagels ❤️
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
Betul•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo mooi mun nagels.
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
Gerda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon van Romina is netjes en gezellig. Romina zelf is uiterst professioneel en vriendelijk. Ze nam de tijd om mijn nagels en wensen te bespreken voordat we met de behandeling begonnen. Dit gaf me meteen een goed gevoel over haar expertise en aandacht voor detail.