Bodine is een heel gezellig en fijn om mee te kletsen tijdens de behandeling. Ze gaat zorgvuldig te werk
Wimperextensions
kelsey smith•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een fijne manicure gehad. Ik heb hele droge vingertoppen en Romania wist perfect alle overtollige huid weg te halen en daarnaast een mega mooie biab aan te brengen. Ook wilde ik nail art, en dat maakte ze ze super tof! Heel blij
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Romina is een zorgzaam, lief en deskundig. Fijn om naar toe te gaan.
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Maartje•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij is heel secuur , deskundig en super sociaal . Lief naar haar cliënten . Je voelt je er erg op je gemak . Ook is de sfeer daar erg aangenaam mede door Romina die altijd even gedag komt zeggen en vraagt hoe het met je gaat . Een top salon .