Hele fijne behandeling gehad, al meerdere keren. De Biab blijft altijd heel mooi zitten, nagels zijn stevig en scheuren niet meer af. Sefana is deskundig, nauwkeurig en gezellig om tegenover te zitten. Ze werkt lekker door waardoor je niet al te lang zit. Iedere keer weer erg blij met m’n nieuwe nagels!
Manicure
Willemijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn tweede biab behandeling gehad en ben zeer tevreden. Romina werkt schoon en precies en dat is terug te zien in het resultaat. Mijn derde behandeling staat alweer gepland!
Behandeling door Mirella Romina•Manicure
giada•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vakkundig en dus een mooi,goed resultaat.
Manicure
Joyce•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Warme ontvangst. Mooi resultaat
Behandeling door Mirella Romina•Wenkbrauwen - threaden
Marianne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed bevallen , mooie wenkbrauwen
Behandeling door Mirella Romina•Wenkbrauwen - threaden