Ik ben echt super blij en had speciaal wat uitgezocht voor de bruiloft van mijn zoon en ik ben zo blij met resultaat . Nicky is lief en sociaal ,prettig gestoord, ervaren , wat wat ze doet.
Behandeling door Nicky•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Rebecca•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super mooie nagels!!!
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Ans•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste behandeling bij Nicky na een teleurstellende ervaring bij een aziatische nagelstudio. Nicky heeft het geweldig gedaan, heel vakkundig en precies. Daarnaast ook een gezellige en relaxte sfeer. Ben zeer tevreden met het resultaat en Nicky heeft er een nieuwe klant bij.
Behandeling door Nicky•Gelnagels
Franka•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
leuke spontane ,deskundige dame !
Behandeling door Nicky•Make-up
Zohra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nicky is super fijn, vriendelijk en lief. Ze is ook erg goed in wat ze doet!