Heel blij met mijn nagels! Fijne sfeer ook in de salon.
Behandeling door Nicky•Gelnagels
Faaria•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Nicky•Nagelversteviging
Mirella•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig en weet waar ze over heeft en mijn nagels waren mega mooi . Ben echt als een blij ei . En hygiënisch wat ook belangrijk is. Recht voor de raap en daar hou ik van . Niet dat erom heen gedraai.
Behandeling door Nicky•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Rebecca•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord geweldig
Behandeling door Nicky•Gelnagels
savannah•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, leuke medewerker en fijne nailart