Heel fijne manicure behandeling ondergaan. Ik liep de salon uit op heerlijke, zachte voetjes.
Behandeling door Nok•Manicure
Nina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Waanzinnig fijne behandeling.
Dames weten goed wat ze moeten doen.
Ging met een lekker ontspannen lichaam naar huis.
Komen zeker terug.
Prijs / kwaliteitverhouding uitstekend
Behandeling door Masseur 2•Duo-massage
Danielle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en authentieke salon met aardig personeel!
Behandeling door Nok•Duo-massage
Fred•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel
Vriendelijk
Zeker de moeite waard
Goede prijs kwaliteit verhouding