Er hangt een fijne vriendelijke sfeer en de pedicure zelf wordt efficiënt en grondig uitgevoerd.
Behandeling door Nok•Manicure
Nicolette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage zelf was top, en de communicatie met masseuse ook. Voor sommigen kan het misschien wat te hard zijn, maar ik vond het perfect.
De entree is kaal, kil en niet erg sfeervol.
Doordat de verschillende ruimtes alleen met een gordijn zijn gescheiden van de entree en hal hoor je veel van wat er buiten de ruimte gebeurt, en dat kan als storend worden ervaren.
Behandeling door Masseur 2•Thaise massage
Dennis•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk genoten van deze massage speciaal gericht op mijn huidige situatie. Heel fijn!
Behandeling door Jam•Zwangerschapsmassage
Elisah•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Masseur 2•Duo-massage
bas•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met de behandeling en tot de volgende keer!