Vaste klant hier. Super genoten van een heerlijke massage! De mensen zijn altijd vriendelijk, voor/tijdens én na de massage. Tijdens de massages vragen ze ook altijd of het goed gaat en of het zachter of harder moet. Ik ben heel erg tevreden en kom altijd heel ontspannen en herboren thuis.
Gr,
Miryan
Deep tissue massageToon alles…
Miryan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
Behandeling door Tsomo•Ontspanningsmassage
Jerney•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede massage , fijn personeel
Behandeling door Noryang•Sportmassage
Angela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een goede pedicure en massage. De ruimte was niet heel knus en rustgevend maar dat vind ik niet heel erg. Het werk wat ze deed was goed.