Echt een super sportmassage gehad. Ik had wat spierpijn en 'knopen' in mijn boven benen/heupen. Flinke massage gehad maar zo fijn resultaat. Ik was verrast dat ik bepaalde bewegingen met mijn been weer kon maken. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Dawa•Sportmassage
Jamie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hoi, ze heeft m’n voeten goed gedaan, ze was vriendelijk en grondig.
Behandeling door Dawa•Pedicure
Sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time and it was really nice. I enjoyed the treatment very much. The place was inviting and the people working there were very kind. I will come again!
Behandeling door Tsomo•Pedicure
May•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede techniek, lekkere stevige massage. Houden rekening met wensen.