Ik ben behandeld door medewerker genaamd Suma. Ze was bezonder goed mijn klachten is deskundig aangepakt, nogmaals dankjewel Suma, ik kom zeker weer terug bij je
Behandeling door Sangmo•Sportmassage
Zeynep•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad .. vriendelijk personeel.. schoon .. kortom top!