Hele fijne pedicure en een heerlijke voetmassage gehad! Klein nadeel is dat de ruimte direct aan de drukte Westzijde ligt en daarmee niet heel rustgevend is.
Behandeling door Choedan•Pedicure
Titia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk team, weten wat ze doen. Ga altijd tevreden de deur uit!
Behandeling door Choedan•Pedicure
Nathalie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Professional and excellent service, generous and respectful treatment. Clean and tidy place. Warm welcome and quick appointment scheduling and email response.
Behandeling door Sangmo•Ontspanningsmassage
Ah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
netjes en goed geholpen heel sociaal kreeg gelijk drinken bij binnenkomst