Ik word altijd goed en netjes geholpen door de dames. Aanrader!
Behandeling door Audrey•Vrouwen harsen - Brazilian
Louise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een hele goede behandeling!
Behandeling door Jada•Vrouwen harsen
Gijsje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon goede service. Ik kom er inmiddels alweer een hele poos.
Behandeling door Jada•Vrouwen harsen
Francis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek. Audrey en Jada zijn heel vriendelijk en vakkundig.
Behandeling door Jada•Vrouwen harsen - Brazilian
Karen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd warm ontvangen en super fijn geholpen. De salon is mooi en schoon, maar helaas heb ik echt geen fijne waxbehandeling gehad. Ik heb echt heel veel last erna ervaren en heb meerdere ontstekingen aan mijn haarzakjes gehad de dag erna. Verder heb ik er echt een hele nare infectie aan overgehouden. Wellicht ligt het aan de combinatie van hard and soft wax, en is het gewoon niet heel geschikt voor een gevoelige huid. Jammer, want het is oprecht een fijne salon!