Ik voelde me hier erg comfortabel! Ik zou het zeker aanraden :)
Behandeling door Audrey•Vrouwen harsen - Brazilian
anouk•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon top. Kleine studio, goede sfeer, brandschoon, Audrey is professioneel, vriendelijk en gewoon uitstekende resultaten.
Behandeling door Audrey•Vrouwen harsen
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling die ik geboekt had kon niet bij mij uitgevoerd worden.
Maar ze kwam met een oplossing en heeft het heel goed gedaan.
Zeker weer naartoe.
Behandeling door Jada•Wimpers en/of wenkbrauwen verven