Super goed geholpen! Hartstikke tevreden. Altijd ontzettend blij met het resultaat. Avan werkt oprecht en met plezier en dat merk je heel erg! Ik kom hier al jaren en ik zal hier voor zolang het kan blijven komen!
o.b.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper! Ik kom er al jaren. Ben altijd super tevreden!