Doe mijn wimpers altijd bij haar. En ben altijd tevreden.
Behandeling door Khatera•Wimperextensions
Fatima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk personeel :)
Behandeling door Fatima•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi geknipt!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen aanrader! Botox haar behandeling gedaan. Mijn haar was er slechter aan toe dan voor de behandeling omdat het veelte warm gestijld was en te hard gekamd terwijl er klitten in zaten door het wassen. Tijdens het wassen kwam er ook nog allemaal water over mij heen. Na dit alles heeft de salon een tweede behandeling aangeboden. Deze is toen gedaan door Fatima zelf. Zij werkt wel op een betere en vooral rustigere manier maar helaas werkt de behandeling niet. €100,- maar geen resultaat, jammer