Ik doe mijn wenkbrauwen en wimperlift bij Fatima en ik ben altijd tevreden! Ze weet precies hoe ik het wil. Salon is ook heel netjes en iedereen is altijd vriendelijk.
Behandeling door Fatima•
Wimper permanentToon alles…
Melissa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden met mijn wimpers! Zeker een aanrader!
Behandeling door Khatera•Wimperextensions
Joanna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan
Behandeling door Bircan Gunal•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, goed geholpen ben zeer tevreden een aanrader