De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
382 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De salon is super schoon, mooi en erg verzorgd. Ik voelde mij direct op mijn gemak door het warme ontvangst. Ik ben onwijs goed geholpen, mijn gezicht straalt de behandeling was pijnloos en ik ben zeker weten zeer tevreden. Ik kan niet wachten tot mijn volgende behandelingen!
Vandaag Carboxytherapie gedaan en mesofiller. Erg tevreden met het eindresultaat! Nog 3 Carboxy behandelingen te gaan nu al duidelijk verschil onder m'n ogen :) Mooie kliniek Mooie locatie Goede service Echt een aanrader Tot volgende week
Ik heb al meerder behandelingen gedaan bij B Cosmetics, Brigitte heeft veel kennis van zaken en in een korte tijd is mijn huid aanzienlijk opgeknapt. Ik heb mesotherapie, carboxytherapie gedaan in kuurvorm! Vandaag ben ik op haar advies gestart met de Botanical Peeling in combinatie met ultrasound therapie, mijn huid ziet er super uit! Brigitte bedankt en tot volgende week.
Brigitte heeft mijn toch wat vale huid in het gezicht een skin boost gegeven met vitamine C. Het resultaat overtrof de volgende dag mijn verwachting, een kleurtje op de wangen en een fris gevoel. Ben tevreden. Binnenkort kom ik terug voor een carboxy therapie. Heb wat donkere plekken onder mijn ogen waar ik best vanaf wil. Brigitte bedankt, je hebt een mooie werkplek!!
IK heb carboxytherapie therapie hier gedaan 4 x. De behandeling zelfs kon ik al en werdt hier bij B Cosmetics perfect uitgevoerd ! Brigitte zelf de huid therapeute weet waar ze mee bezig is...Ze heeft jaren lang ervaring en stelt je totaal op je gemak... mijn donkere kringen zijn een stuk minder geworden Door de Carboxytherapie! ! Ook heb ik mesofill gedaan voor de neus liplijn en voor de krasjes in mijn Kin. ook hier ben ik super tevreden over!!