De behandeling was top! Met een geweldig resultaat mijn voeten hebben nog nooit zo zacht aangevoeld
Sona was super lief en de gastvrijheid verdiend een 10+
Behandeling door Sona•Pedicure
Samira•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer goed geholpen, netjes op tijd en aandacht voor de behandeling.
Behandeling door Sona•Manicure
Özlem•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, ziet er mooi en schoon uit. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel. Vriendelijke meiden.
Behandeling door Sona•Manicure
Emmy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Sona•Manicure
Nat•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, vriendelijke medewerker en een geweldige service.