Amazing location! Very modern and cozy! The owner , she’s very nice and professional! Looking forward to my next appoitment
Behandeling door Sona•Manicure
Roxy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt TOP, ben super blij met mn nagels. Sona weet echt wat ze doet, gelijk een vervolgafspraak gemaakt ❤️❤️
Behandeling door Sona•Manicure
Myriam•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
This is my second time for nails and I love it. Sona is a nice woman, caring an detailed. I have taken next appointment already!
Behandeling door Sona•Manicure
Julie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er voor de biab behandeling. Het wordt erg nauwkeurig en met aandacht gezet. Het blijft er goed zitten en het ziet er goed uit. De salon is verbouwd en vernieuwd, alles is nieuw en schoon, erg stijlvol ingericht.
Behandeling door Sona•Manicure
Özlem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Done well! Will return again to do my nails with Sona. She is very sweet and we had a good conversation as well.