Het was weer een hele fijne middag. Heb echt genoten en mijn nagels zijn prachtig
Behandeling door Sona•Manicure
Madouc•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Sona•Manicure
Bibigul•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Sona werkt heel netjes en hygiënisch. Inmiddels heb ik al meerdere keren mijn nagels laten doen en iedere keer ben ik ontzettend tevreden over het resultaat en haar oog voor detail!
Behandeling door Sona•Manicure
Shyma•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn nagels laten doen voor mijn bruiloft en wat ben ik daar blij mee! Er werd fijn meegedacht en het was precies wat ik wilde. Helemaal super
Behandeling door Sona•Manicure
Diede•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Er word goed voor je gezorgt en vakkundig vol geduld in alles met vragen met alles ze nemen de tijd voor je
Behandeling door Ana•Facials / Gezichtsbehandelingen