The owner was very kind and welcoming, she did an amazing job on my eyebrows. Everything went smoothly and I’m very happy with the result. I’ll definitely be coming back!
Behandeling door Ana•Gezicht threaden
Barbara•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring!
Behandeling door Sona•Medische pedicure
Soraya•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn oma is weer blij met de grondige en fijne pedicure. Ze begon namelijk alweer last te krijgen van haar ingegroeide teennagels
Behandeling door Sona•Pedicure
Ronida•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer top service
Behandeling door Sona•
PedicureToon alles…
Muhsin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom regelmatig in de salon en ben zeer tevreden.
De hygiëne is uitstekend en de dames zijn heel vriendelijk.
Echt een aanrader .