De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
245 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
The owner was very kind and welcoming, she did an amazing job on my eyebrows. Everything went smoothly and I’m very happy with the result. I’ll definitely be coming back!
Hele goede ervaring!
Mijn oma is weer blij met de grondige en fijne pedicure. Ze begon namelijk alweer last te krijgen van haar ingegroeide teennagels
Weer top service
Ik kom regelmatig in de salon en ben zeer tevreden. De hygiëne is uitstekend en de dames zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader .
3
1
3
4
5
37
5