Super tevreden! Heel vriendelijk personeel en mooi resultaat 🩷
PedicureToon alles…
Sara•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze leveren netjes werk af en hun service is erg vriendelijk.
Behandeling door Ana•Laserontharen
Rozhan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en geduld geholpen. Mooie resultaat!
Behandeling door Ana•
Gezicht threadenToon alles…
Mihrican•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super echt ff lekker ontspannen bij anne
Behandeling door Ana•Facials / Gezichtsbehandelingen
Samentha•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kon last minute bij Anna terecht. Super lief! Mijn make up en haar voor de bruiloft waren de hele middag tot in de nacht perfect gebleven. Ik heb veel complimenten van de gasten gehad. Ik kom zeker terug voor mijn eigen bruiloft.