De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
245 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben super blij met mijn nagels! Sona heeft BIAB bij mij gedaan en het resultaat is echt prachtig. De kleur is precies zoals ik wilde en heel netjes afgewerkt. Ze werkt zorgvuldig en neemt de tijd, wat je echt terugziet in het eindresultaat. Ik kom hier zeker terug!
het is superschoon alles is heel mooi ook nog lekker warm dus je voelde je al gelijk bij binnenkomst welkom. Ana was heel vriendelijk en beleefd en heeft mij goed geholpen gelijk een nieuwe behandeling geboekt op haar advies.
Super goed geholpen!
Super vriendelijk en leggen het proces goed uit!
looking forward to my next appoitment!¡!
6
1
6
7
8
37
8