Volgens mij is dit inmiddels behandeling 5 van mij bij Sona. En zo tevreden. Ze neemt de tijd en is heel precies in haar werk.
Ook doet ze de pedicure behandeling mijn oma (89) met veel zorg. Zij heeft oa last van diabetesvoeten
Behandeling door Sona•Manicure
Ronida•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden altijd! 🤩
Behandeling door Sona•Manicure
Cidem•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijne salon, wordt altijd vriendelijk geholpen en de hygiëne is heel goed.
Behandeling door Sona•Manicure
Emmy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een tijd bezig met de behandelingen en in het begin had ik eerlijk gezegd niet veel verwachtingen. Maar de resultaten zijn echt boven mijn verwachtingen en ik ben er ontzettend tevreden over.
De behandelaar is heel vriendelijk en professioneel neemt echt de tijd voor je Wat voor mij ook heel belangrijk is, is de hygiëne: alles is super schoon en er word netjes gewerkt. Dat geeft een heel prettig en vertrouwd gevoel.
Behandeling door Ana•Mesotherapie
Soma•4 maanden geleden
Geverifieerde review
My favourite time of the month is to go and make my nails at the best salon in Schiedam. Professional job and lovely atmosphere.