De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2791 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne eerste behandeling gehad. Is prima bevallen. Nieuwe behandelingen ingepland.
Zorgzaam, lief en professioneel.
Ik ga nergens anders meer naartoe, zo’n fijne behandeling gehad. Goed advies gegeven op basis van mijn huid, nu paar dagen later ziet m’n huid er echt al veel beter uit. De zaak is echt super mooi en sfeervol ingericht. Helemaal in de watten gelegd, echt alsof ik even een uurtje op vakantie ben geweest. Fijne muziek aan, de lichten op de juiste manier gedimd: echt top! Heb over 8 weken weer de volgende afspraak staan.
Dit was mijn tweede behandeling met Lissa. Zij is heel leuk en gezellig. En het belangrijkste is dat zij heel grondig en ervaren te werk gaat. Huid analyse en behandeling bepalen. De massage is altijd zo goed. Een uur is altijd te kort.
Lissa heeft mijn wenkbrauwen heel mooi geverfd/geshaped. Van tevoren overlegd wat mijn wensen waren. En daarna heel voorzichtig geweest vanwege mijn eerder opgelopen wenkbrauwtrauma bij een andere salon :) Je kan Lissa vertrouwen met je wenkbrauwen!