Mooie salon met leuk personeel. Vakkundig te werk.
Styling door Danielle•Mannen knippen
Tom•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie salon en aardige werknemers
Styling door Danielle•Mannen knippen
Ivo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettig en efficiënt bezoek.
Perfect op tijd kon ik in de stoel plaats nemen.
Goed geknipt en aansluitend de baard getrimd.
Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! 👍