I had a good experience. The hair cut was good and Danielle was very kind and she struck up a nice conversation trying to show interest in me, which was pleasant.
Styling door Danielle•Mannen knippen
Raghu•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer een fijne ervaring bij danielle.
Deze vriendelijke dame heeft mijn baard weer erg goed in model gebracht.
Ze is precies en snel!
Styling door Danielle•Baard trimmen en scheren
Rayomd•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn zoon vind het altijd fijn om door Farry geknipt te worden. Hij vraagt altijd of het wel naar wens is en hij voelt zich bij hem op zijn gemak. Hij is een fijne en gezellige kapper
Styling door Farry•Mannen knippen
Suhail•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd super vriendelijk onze farzand. Snel e goed geknipt
Styling door Farry•Mannen knippen
Kens•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijn en gezellige kapsalon!
Met zeer vriendelijk en kundig personeel!