De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
462 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Volgens afspraak op tijd en zeer goed geknipt! Begrijpt meteen wat ik bedoel.
Oz is een fijne gastheer die goed voor zijn werk is. Werkt zeer nauwkeurig en neemt de tijd voor je.
Een absolute vakman! Oog voor detail, neemt de tijd en maakt van iedere knipbeurt een meesterwerk. Aanrader!
Top kapper!
Öz is inmiddels ˜8 jaar mijn vaste barber. Hij is te allen tijde professioneel, gastvrij en vriendelijk. Qua afspraken loopt het ook altijd netjes getimed en zoals afgesproken. Op nog vele jaren Özgur.