Sam is een topper! Mijn kapper al voor 4 jaar. Ga er altijd met plezier naar toe en de hele ervaring is fijn! Blijf zo doorgaan!
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Jesse•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top gedaan
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Timo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
perfecte barbershop netjes
Styling door Arif 🇮🇷🇳🇱🇦🇫🇬🇧•Mannen knippen
Nikolaj•9 maanden geleden
Geverifieerde review
top geknipt
Styling door Arif 🇮🇷🇳🇱🇦🇫🇬🇧•Mannen knippen
Jonas•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Review – Kapper Sam
Sam levert constant hoogwaardige kwaliteit en werkt met precisie en aandacht voor detail. De salon is hygiënisch, verzorgd en klantgericht ingericht. Er wordt echt geluisterd naar de wensen van de klant, wat elke behandeling professioneel en prettig maakt. Een betrouwbare vakman die zijn werk serieus neemt.