⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Altijd een feestje om hier in de stoel te zitten. Mijn haar én baard worden precies zoals ik het wil gedaan, en vaak nog beter dan ik zelf had bedacht. Je merkt dat er echt vakmanschap en passie achter zit. Bovendien is de sfeer altijd gezellig en ontspannen, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Elke keer weer loop ik strak en fris de deur uit – aanrader!
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
jalal•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een topervaring bij Sam!
Alles wordt altijd strak, verzorgd en perfect afgewerkt, je merk dat hier echt vakmanschap achter zit.
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Joob•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden echt getalenteerde barbers hier zeker een aanrader
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Enzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Topervaring bij deze Barber salon ! De sfeer is relaxed en je voelt je direct welkom. De Barber luistert goed naar je wensen, denkt mee en werkt super netjes met oog voor detail. Mijn kapsel en baard zien echt super strak uit en de verzorging is van hoge kwaliteit. Hygiëne is ook top alles wordt om de knipbeurt schoongemaakt echt een plek waar je terug wilt komen!