Aan een kant van mijn hoofd was een pluk haar blijven zitten, dus die heb ik thuis zelf bijgeknipt toen ik de asymmetrische knipbeurt zag. Ik had duidelijk uitgelegd wat ik wilde, maar het resultaat en het hele proces waren niet zoals verwacht.
Styling door Karim•Mannen knippen
Kay•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geknipt hier, je loopt elke keer weer fris de deur uit
Styling door Karim•Mannen knippen
Co•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede knipbeurt in een relaxte sfeer.
Styling door Moo•Mannen knippen
Patrick•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Normaal heb ik hekel om m'n haar te knippen omdat het zomaar fout kan gaan, en ik heb ook geen zin om sociaal te zijn. Hier had ik dat niet, en dat waardeer ik, ik zal waarschijnlijk om de 6 weken terug gaan hierdoor, in plaats van het uit te stellen.