Moo is een goeie kapper.
Heeft oog voor de klant en werkt naar tevredenheid van de klant.
Styling door Moo•Baard trimmen en scheren
Jamal•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door de heren in de salon. Prijs/kwaliteit een uitstekende kapper!
Styling door Moo•Mannen knippen
Bas•2 maanden geleden
Geverifieerde review
M’n go-to kapper toen ik nog in Delfshaven woonde, toen ik wegverhuisde geen kapper meer kunnen vinden waar ik net zo tevreden over was, dus ik stap nog steeds graag in de metro naar Delfshaven om bij Schaars geknipt te worden.
Styling door Robio•Mannen knippen
Joost•2 maanden geleden
Geverifieerde review
een hele fijne kapperszaak, altijd warm en gezellig.