Hele fijne Barber om heen te gaan ziet er mooi uit en de mensen zijn gastvriendelijk. Alleen de muziek kan wat zachter
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Zino•5 maanden geleden
Geverifieerde review
I had a great experience with here. Very professional, attentive to details, and really listens to what you want. The haircut was clean, stylish, and exactly what I asked for. Highly recommended for anyone looking for quality and consistency.
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Ali•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel goed geknipt en er werd goed geluisterd naar wat ik met mijn haar wilde.
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Luc•5 maanden geleden
Geverifieerde review
mijn vaste kapper top kapper
Styling door Fabian•Mannen knippen
Nigel•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was het ook nu weer perfect bij Barbershop The Point