The Point is een topkapper met vriendelijke service, een relaxte sfeer en strakke knipbeurten. Ze luisteren goed naar je wensen en leveren altijd kwaliteit. Zeker een aanrader! 👌👌👌
Styling door Aleksander•Mannen knippen
RRR•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed Salon
Goede kappers
Echte aanraders
Styling door Aleksander•Kinderen knippen
Giray•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Fabian•Kinderen knippen
Jesse•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Fabian•Mannen knippen
Jaap•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer perfect geknipt door Aleksander bij Barbershop-thepoint!