Het oog voor detail is op een ander level en de precisie is prachtig om naar te kijken. De sfeer is er ook heel fijn en Alexander is ook heel vriendelijk
Styling door Aleksander•Mannen knippen
billie•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aleksander is een uitmuntend goede kapper, ik kom hier altijd met veel plezier
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Niels W•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lo recomiendo
Styling door Soufyan•Mannen knippen
sebastian•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn zoon gaat altijd met veel plezier naar Aleksander toe!