Ik vind het fijn om daar naar toe gegaan je wordt professioneel behandeld, breng inmiddels mijn 3 kinderen daar hoef ook niet meer uit leggen wat er moet gebeuren aleksander fixt het hij weet wat er moet gebeuren.
Styling door Aleksander•Kinderen knippen
Adil•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Goeie ervaren kappers & een hele mooie kapperszaak
Styling door Fabian•Kinderen knippen
Luciano•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Gewelidge barbershop
Styling door Fabian•Mannen knippen
VM•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Top zaak top kappers nog niet geprobeerd twijfel niet en boek nu je frisse coupe!!!
Styling door Fabian•Mannen knippen
GL•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer perfect geknikt. Heb als weer diverse complimenten binnen.