Dit was me eerste fade voor een
Buzzcut. Het was me eerste keer dus best spannend zou je zeggen, maar dat heeft aleksander heel professioneel gehandeld. Ik was zo fris gezet ik kreeg complimenten hier en daar!
Styling door Aleksander•Mannen knippen
abi•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ga hier al 2 jaar naar toe en ik word elke keer fris gezet, word altijd gegroet door de medewerkers en zij zijn heel gastvrij!
Styling door Fabian•Mannen knippen
abi•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
💯💯💯💯
Styling door Wail•Mannen knippen
Dijk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik moest mijn afspraak wijzigen en is netjes opgelost. Gister weer goed gezet door fabian. Ga altijd met een perfect kapsel weg. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Dit is mijn vaste salon geworden
Styling door Fabian•Mannen knippen
Lorenzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Beste kappers in Utrecht! Ze zijn flexibel en werken netjes. Knip al jaren bij Fabian. De salon is ruim, schoon en nieuw.