Top ervaring. Werd snel behandeld door Fabian en hij heeft al veel ervaring, waardoor het makkelijk was om uit te leggen wat ik wilde. Verder een aangename sfeer en een korte wachttijd.
Styling door Fabian•Mannen knippen
Noah•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Klantvriendelijk, behulpzaam
Styling door Aleksander•Kinderen knippen
Adil•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elke keer een goede ervaring als ik geknipt wordt door Aleksandr. Hij denkt mee, luistert naar je wensen en levert kwaliteit!