Ik heb veel kappers bezocht maar deze barbershop is wel de beste waar ik tot nu toe ben geweest. Word met open armen ontvangen krijg altijd wat te drinken aangeboden deze shop meer dan 5 sterren waard
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Derksen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aleksander weet precies wat hij doet en luisterd graag naar de wensen van de klant Toptalend
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Willen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bestee barbershop van utrecht niet alleen de knipbeurt maar ook de service en hygiëne 🫡