Altiijd vertrouwbaar. Hij weet wel wat ik leuk vindt.
Styling door Fabian•Mannen knippen
Ari•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect!
Styling door Fabian•Kinderen knippen
Naomy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik knip al langere tijd bij Fabian en ik moet zeggen dat hij een hele vriendelijke, sociale en grappige persoon is, net als de rest daar. Ik ga altijd met plezier naar de kapper en ze knippen allemaal erg goed.