Goed te bereiken salon. Met vriendelijk personeel.
Styling door Fabian•Mannen knippen
Lorenzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede salon met kappers die oog voor detail hebben.
Styling door Fabian•Mannen knippen
Lorenzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede kappers met ervaring. Verder erg schone zaak
Styling door Fabian•Mannen knippen
Lorenzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Schone salon. Vriendelijk personeel
Styling door Fabian•Mannen knippen
Lorenzo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I’m a regular at this barbershop and couldn’t be more pleased with the service. The team is professional, welcoming, and always does a great job. Consistent quality and a great atmosphere, highly recommend!