Héérlijke hammam ervaring! Goed gescrubd, was helemaal weer zacht én schoon. Amel is een fijne medewerker, die de ruimte en omgeving ook gelijk schoon houdt. Tot gauw weer.
Hayat•9 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd een goede behandeling en service
Janelle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon heel goed
Behandeling door Noussi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•10 maanden geleden
Geverifieerde review
ben weer super geholpen. xxxxxx
Angie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst, liefde dame nam ons mee en legde ons in de watten. Als nieuw eruit gekomen!
Enige advies; een stoomcabine, zeker bij een hamam is dat beter dan de infrarood sauna.