De gold hammam was een prettige, ontspannende behandeling!
Elise•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was echt een top ervaring. Ik ben samen met mijn moeder geweest. We voelde herboren na de hammam behandeling. De medewerkster is echt top en stelt je ook op je gemak. Dit wordt zeker onze vaste hammam.
Saliha•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne middag. Plan gauw een ander moment in. Bedankt voor alles.💕
Essie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super leuk plek om elke keer te bezoeken.
Ikram•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig ! Emel medewerker was super ! Nog nooit zo’n hammam areangement gehad wauw !!!! Ben vast klant !!!