Vanessa is heel kundig en professioneel, maar ook enorm lief en gezellig. Ze geeft eerlijk advies en is een perfectionist🙏. 🩷
Minon•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vanessa is een lieve vrouw! We hebben gezellig gekletst en ben heel blij met het resultaat van mijn wimpers!
Ilona •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanessa krijgt van mij altijd een hele grote glimlach! Want zij zorgt altijd dat ik heel tevreden de deur uitloop. Vanessa is heel kundig in haar werk, en heeft ook altijd een luisterend oor. Ik zou ten alle tijden deze lieverd bij iedereen aan bevelen ❤️.
Priscilla•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima.
Liëlle•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden met het resultaat!
Vanessa neemt de tijd voor je en luistert goed naar je wensen
Ik heb een eerlijk en professioneel advies gekregen over de behandelmogelijkheden.
Mijn wenkbrauwen zien er door alopecia haarverlies weer heel mooi uit.
Bedankt Vanessa!