Fijne, mooie salon. Deskundige en lieve schoonheidsspecialist!
Behandeling door Melissa•Wenkbrauwen - threaden
Irma•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne/ snelle behandeling van de wenkbrauwen. ;)
Behandeling door Melissa•Wenkbrauwen - threaden
Joyce•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam om gerstenkorrels te laten verwijderen, wat nu niet het leukste/fijnste is. Maar door Melissa was het toch een leuke behandeling. Ook denkt ze goed mee voor producten die goed voor mijn huid zijn, wat erg fijn is!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele behandeling. Melissa is hartelijk en heeft passie voor haar vak. Ik kom er jaren ermee keer met veel plezier terug. Mijn huid is ook zeer verbeterd
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mariette•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had duidelijk aangegeven dat ik gerstkorrels wilde verwijderen. Daar aangekomen kreeg ik te horen dat de specialist voor het verwijderen van de gerstkorrels tot en met september afwezig was. Vervolgens mee eters laten verwijderen voor €40.
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen