Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marian•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend genoten van een heerlijke gezichtsreiniging en massage. Ontzettend kundig en de volgende afspraak staat reeds gepland :-)
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Karin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en gezellige schoonheidsspecialiste.
Behandeling door Melissa•Wenkbrauwen - threaden
marina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was samen met mijn dochtertje, een duo treatment. Is goed bevallen!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
mattie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling in een mooie salon. Melissa is kundig, aardig, en ook eerlijk mbt behandeling en/of producten. Bij andere salons wel eens het gevoel gehad de duurdere behandeling te moeten kiezen of producten te moeten aanschaffen maar dat gevoel heb ik hier totaal niet. Goede prijs kwaliteit, zeker een aanrader!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen